Kmalu premiera filma, ki so ga lani snemali na Krvavcu

Datum objave: 15.03.2022

Filmsko distribucijsko podjetje Bleecker Street je pred dnevi objavilo prve prizore filma Neskončna nevihta (Infinite storm), ki je nastal v manjšinski slovenski koprodukciji. Film, v katerem igra glavno vlogo Naomi Watts, so lani februarja in marca snemali na Krvavcu, ki je v filmu dobil vlogo gore Washington v ameriški zvezni državi New Hampshire.

Film sicer temelji na resničnih dogodkih, Wattsova pa igra izkušeno alpinistko Pam Bales, ki skuša osvojiti vrh gore Washington, a ji to prepreči huda nevihta. Med sestopom Balesova naleti na izmučenega pohodnika, s katerim se nato skupaj skušata rešiti pred neurjem. Film je režirala poljska režiserka Malgorzata Szumowska, scenarij pa je napisal Josh Rollins in temelji na članku Tya Gagna "Visoki kraji: Stopinje v snegu pripeljale do čustvene rešitve".

Film bo premiero doživel v ZDA, in sicer 25. marca. Napovednik si je možno ogledati na tej povezavi.

V AIPA pozdravljamo vse snemalne projekte v Sloveniji, tako domače kot tuje. Slovenija bi lahko, glede na naravne danosti, postala snemalni center za svetovno filmsko produkcijo, če pa želimo to doseči, pa bi morali pred tem urediti predvsem dve "administrativni" zadevi. Prva je povečanje sredstev za nadomestila za tuje filmske produkcije, ki bi želele snemati v Sloveniji, druga pa je večja preglednost na področju podelitev dovoljenj za snemanje. Velikokrat se je namreč zgodilo, da so tuji filmarji želeli snemati v Sloveniji, a so naleteli na gluha ušesa države oz. lokalnih skupnosti pri pridobivanju dovoljenj. Kako se tovrstnih izzivov lotevajo v drugih državah, lahko preberete v posebni številki Megafona Državna pomoč na področju avdiovizualne industrije za zmanjšanje posledic epidemije Covid-19

Z ureditvijo omenjenih področij bi poenostavili postopke in Slovenijo naredili bolj privlačno za filmsko industrijo, kar bi pozitivno vplivalo na slovensko gospodarstvo. Kot vemo, je slovenski avdiovizualni sektor eden od stebrov slovenskega gospodarstva z izredno visoko dodano vrednostjo in odlično orodje za promocijo Slovenije. Kot je razvidno iz Študije državnih podpor ter ekonomskih in fiskalnih učinkov avdiovizualne industrije v Sloveniji (več o tem na tej povezavi), ki jo je pripravil Deloitte Slovenija, je dodana vrednost zaposlenega v avdiovizualnem sektorju višja, kot pri izvoznikih.

Analiza, ki jo je pripravil Slovenski filmski center, pa je pokazala, da ima sama filmska produkcija v državi izredne multiplikativne učinke. Tako npr. od vloženega milijona evrov, ki ga v Slovenijo prinesejo tuje produkcije, gre večina, 30 odstotkov, slovenskim filmskim delavcem, ki sodelujejo pri projektu. Preostalo pa se porabi predvsem za nočitve (25 odstotkov), prevoze (15 odstotkov) in prehrano (10 odstotkov).

[ {image : "/media/uploads/animation/srBBcMxyri.jpg", title : "Žica;Režija: Tiha Gudac;OFF World/URGH! (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/IcCMwWabbDDF9.jpg", title : "A ti mene vidiš?;Režija: Jan Cvitkovič;Zavod Solsticij (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/5nNIF95NJEvL.jpg", title : "Ne pozabi dihati;Režija: Martin Turk;Bela film (2019)" }, {image : "/media/uploads/animation/k1adCnn3PHaO.jpg", title : "Jaz sem Frenk;Režija: Metod Pevec;Vertigo (2018)" }, {image : "/media/uploads/animation/kKPlQ2lSPX.jpg", title : "Vesolje med nami;Režija: Rahela Jagrič Pirc;Arsmedia (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/z_QO4GQn5F.jpg", title : "Legenda o zlatorogu;Režija: Lea Vučko;Octopics (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/xpqzvvLR9Oku.jpg", title : "Zgodovina ljubezni;Režija: Sonja Prosenc;Monoo (2018)" }, {image : "/media/uploads/animation/1oIrrLJYgJSckX.jpg", title : "Zastoj;Režija: Vinko Moderndörfer;Forum Ljubljana (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/HW2NqBQGAZfRi.jpg", title : "Odpuščanje;Režija: Marija Zidar;Vertigo (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/7RMyTbu7gjT.jpg", title : "Beli bojevnik v črni obleki;Režija: Maja Weiss;Bela film (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/aF3ZJBnTLCEq5XH.jpg", title : "Septembrska klasa;Režija: Igor Šterk;A.A.C. Productions (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/uxJrm9pWck.jpg", title : "Verschwinden / Izginjanje;Režija: Andrina Mračnikar;Vertigo (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/8RlFNuWJflATX.jpg", title : "LGBT_SLO_1984;Režija: Boris Petkovič;Zavod Kineki (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/CDIYMZmwKn.jpg", title : "Orkester;Režija: Matevž Luzar;Gustav Film (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/2byxsgm50sn5oV0.jpg", title : "Tako se je končalo poletje;Režija: Matjaž Ivanišin;Staragara (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/RSlwCIYpgC.jpg", title : "Jezdeca;Režija: Dominik Mencej;Staragara (2022)" }, {image : "/media/uploads/animation/72nTb3FJr3G7C.jpg", title : "Polsestra;Režija: Damjan Kozole;Vertigo (2019)" }, {image : "/media/uploads/animation/2HMTZwXpJHqd.jpg", title : "Spacapufi;Režija: Jaka Ivanc;Strup produkcija (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/Dkl6TTjNIMYJb.jpg", title : "Iskre v času;Režija: Jurij Gruden;Senca Studio (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/qW_vixhBTuLKJ.jpg", title : "Nekoč so bili ljudje (2021);Režija: Goran Vojnović;Arsmedia (2021)" }, {image : "/media/uploads/animation/s22spefONAhEjuW.jpg", title : "Kapa;Režija: Slobodan Maksimović;Senca Studio (2022)" }, ]